Politica de confidentialitate:
Respectarea dreptului cu privire la protectia datelor cu caracter personal in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”) este una din sarcinile esentiale ale companiei Smadshop.md. Pentru asigurarea respectarii prevederilor reglementate de GDPR cu privire la protectia datelor cu caracter personal, suntem pregatiti sa utilizam toate resursele necesare.
Aceasta politica de confidentialitate descrie modul in care colectam si folosim informatiile de identificare personala pe care le furnizati pe site-ul nostru.
1. Ce este GDPR?
Incepind cu data de 25 mai 2018 a intrat in vigoare Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) cunoscut ca si GDPR (General Data Protection Regulation). Acesta prevede ca orice Operator/entitate care participa la prelucrarea datelor cu caracter personal este obligat sa aplice noile cerinte si sa furnizeze intr-un mod transparent informatiile care prevad modul de prelucrare a datelor.
2. Pentru ce sunt prelucrate datele cu caracter personal?
Conform dispozitiilor GDPR, si obligatia de a avea grija de datele dvs. cu caracter personal, care le detinem in baza de date, va aducem la cunostinta ca acestea sunt utilizate numai in scopul desfasurarii activitatii noastre in relatie cu dumneavoastra: rezervare, vanzare, inregistrarea comenzii, transport, livrare, garantie sau service, activitate a de intretinere a relatiilor cu clientii.
3. Care date cu caracter personal le prelucram?
Colectam informatii pentru a asigura utilizarea maxima a serviciilor noastre. In principiu, datele care pot fi considerate personale, le primim direct de la dumneavoastra atunci cand efectuati urmatoarele actiuni:
1) creati un cont sau cumparati orice dintre produsele noastre (acestea pot fi, de exemplu, nume, prenume, numar de telefon, e-mail, adresa, metoda de plata, date card bancar, etc.);
2) solicitati ajutor in serviciul nostru de asistenta clienti (acesta poate fi, de exemplu, nume si un numar de telefon);
3) participati la concursuri, sa cautati un loc de munca sau participati la alte evenimente pe care le detinem, pentru care este posibil sa avem nevoie de informatii despre dumneavoastra.
Impreuna cu toate acestea, colectam, de asemenea, informatii suplimentare atunci cand va furnizam serviciile pentru a va asigura nivelul necesar de calitate. Aceste metode de colectare ar putea sa nu fie atat de evidente, asadar am dori sa explicam ce pot fi si cum sunt puse in aplicare (dat fiind ca se pot schimba).